Dostawa artykułów biurowych na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej oraz Krajowej Szkoły Skarbowości.

  • Numer postępowania 1201-ILL-2.260.12.2023
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2023-11-08 09:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2023-11-08 11:00
    Publikacja w strefie publicznej:
    2023-10-10
    Termin zakończenia postępowania:
    --
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2023-10-10 09:08 -
    icon 2023-OJS195-610774-pl-ts.pdf 2023-10-10 09:08 0.47 MB
    icon SWZ - artykuly biurowe 12_2023.docx.pdf 2023-10-10 09:08 0.34 MB
    icon Zalacznik nr 1 - OPZ - Formularz cenowy.xlsx 2023-10-10 09:08 0.1 MB
    icon Zalacznik nr 2 - Wykaz miejsc dostaw.xlsx 2023-10-10 09:08 0.12 MB
    icon Zalacznik nr 3 - Projektowane postanowienia umowy.pdf 2023-10-10 09:08 0.8 MB
    icon Zalacznik nr 4 - Formularz ofertowy.docx 2023-10-10 09:08 0.04 MB
    icon Zalacznik nr 5 - Oswiadczenie_GrupaKapitalowa.docx 2023-10-10 09:08 0.02 MB
    icon Zalacznik nr 6 - Oswiadczenie o aktualnosci informacji.docx 2023-10-10 09:08 0.02 MB
    icon Zalacznik nr 7 - Dodatkowe oswiadczenie.docx 2023-10-10 09:08 0.02 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Zalacznik nr 1 - OPZ - Formularz cenowy v3.xlsx 2023-10-27 11:20 0.1 MB
    icon Zalacznik nr 1 - OPZ - Formularz cenowy v2.xlsx 2023-10-18 05:47 0.1 MB
    icon Zal_Nr_1 do OPZ - wzor teczki KKS.pdf 2023-10-10 09:25 0.04 MB
    icon 17102023_Wyjasnienia_zmiana_SWZ_12.docx.pdf 2023-10-18 05:46 0.18 MB
    icon 24102023_Wyjasnienia_SWZ_12.docx.pdf 2023-10-24 14:01 0.16 MB
    icon 27102023_Wyjasnienia_zmiana_SWZ_12.docx.pdf 2023-10-27 11:19 0.2 MB
    icon 27102023_Wyjasnienia_SWZ_12_dodatkowe.docx.pdf 2023-10-27 13:43 0.16 MB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia -
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach -
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -
    icon Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w częściach nr 2 i 8 zamówienia. Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w częściach nr 2 i 8 zamówienia. -
    icon Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru oraz ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach nr 3, 9 i 11 zamówienia Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru oraz ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach nr 3, 9 i 11 zamówienia -
    icon Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach nr 2 i 8 zamówienia -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa